• 14 dagen retourrecht
  • Voor 16:30 besteld, morgen in huis*

Klantenservice

    Bestellen

  • Bestelling plaatsen

    Middels onderstaande stappen kunt u een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het gewenste artikel en plaats deze in uw winkelwagentje door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken.
    • Er wordt nu een nieuw scherm geopend waarin zichtbaar wordt dat uw gekozen artikel is toegevoegd aan uw winkelwagentje.
    • U kunt nu kiezen om verder te winkelen, uw winkelwagen bij te werken of af te ronden.
    • Als u de bestelling wilt afronden, dan klikt u op de button ‘Ga door naar afrekenen’.
    • Op de afrekenpagina vragen we u uw persoonlijke gegevens in te vullen of indien u al een account heeft kunt u inloggen.
    • Hierna kiest u uw verzend- en betaalwijze.
    • Om uw bestelling te voltooien klikt u op de button ‘Plaats uw bestelling”.
    • Na het voltooien van uw order ontvangt u een bevestiging per e-mail.

     

    Het bestellen van meubelen: 

    Meubelen uitgesloten van retournering.

    Let op: Meubelen kunnen niet worden geretourneerd. De reden hiervan is dat de onderdelen in speciaal ontworpen en beschermende verpakkingmaterialen worden verpakt. Na het openen van de pakketten verliezen zij hun beschermende werking.

    Als u advies nodig heeft bij het kiezen van meubelen, neemt u dan contact op met ons voordat u bestelt. Wij helpen u graag met al uw vragen.


    Telefoonnummer: +31 (0)85 76 00 385 (Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00)
    Mail: klantenservice@babyhuiscasita.nl

    Betalen

  • Betaalmogelijkheden

    Betaalinformatie

    Alle prijzen die op onze website vermeld zijn, zijn inclusief 21% BTW.
    Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling direct verzonden. Sommige betalingsmogelijkheden zijn daarbij sneller dan andere. U heeft de keuze uit diverse betaalmethodes.

    Hieronder een overzicht van de mogelijkheden die wij accepteren:

    - PayPal | Directe verwerking
    - iDeal | Directe verwerking
    - GiroPay | Directe verwerking
    - Mistercash | Directe verwerking
    - Bankoverschrijving | Verwerking duurt 1 a 2 werkdagen

    PayPal (Credit Card)
    Veilig! Uw gegevens worden niet verstrekt aan de webshop, maar blijven veilig bij PayPal. Indien u met PayPal wenst te betalen, kiest u in het winkelmandje voor de optie Betalen met PayPal. Volg verder de instructies van PayPal's internetkassa. Meer weten over Paypal? kijk op de website van Paypal.

    IDeal
    Extra betaalgemak! De betaling wordt direct overgeschreven Direct via internetbankieren betalen op de vertrouwde wijze. U  kunt gebruik maken van deze optie als u aangesloten bent bij: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of bij de Friesland Bank. Kies in het winkelmandje voor de optie iDeal. Vervolgens kiest u de bank waar u bij aangesloten bent.

    Bankoverschrijving
    U maakt het eindbedrag van uw bestelling vooraf over op onderstaand bankrekeningnummer, zodra de betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling definitief verwerkt en verzonden. (Let op bij vooruitbetaling kan het soms enkele dagen duren voordat het geld binnen is). 

    Rekeningnummer:
    IBAN: NL60INGB0685362043
    BIC:  INGBNL2A
    Onder vermelding van bestelnummer en uw naam

    Betaalmethodes bij afhalen
    • CreditCard betaling
    • Vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer

    Mister Cash
    Mister Cash is de online betaalmethode in België en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland

    Giropay

    Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken; Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

    Verzending & Levering

  • Levering

    Levertijden

    Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk afgeleverd. De levertijd van voorradige producten welke verstuurd kunnen worden met PostNL,  besteld op maandag t/m vrijdag voor 16.30, de volgende dag in huis. Op zaterdag, zondag of feestdagen de tweede werkdag hierna aangeboden. 
    Met uitzondering van meubelen en grote bestellingen.(hierbij kunnen wij niet garanderen dat de bestelling de volgende dag geleverd kan worden). 
    Voor artikelen zoals babykamers en meubels geldt een andere levertijd. 
    Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen. Over het algemeen wordt uitsluitend op vrijdagen afgeleverd.

    LET OP! 
    Voor artikelen zoals babykamers en meubels (boxen, wiegen) geldt een andere levertijd. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn kunnen deze binnen enkele dagen geleverd worden. Babyhuis Casita neemt contact met u op voor een gewenste leverdatum. Tijdens de aflevering van uw bestelling wordt van u verwacht thuis aanwezig te zijn om de bestelde artikelen in ontvangst te nemen en te controleren. Kunt u om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als u niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dient u een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice klantenservice@babyhuiscasita.nl of +31 (0)85 76 00 385 (Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00)

    Wij kunnen helaas niet instaan voor storingen, fouten of overmacht van logistieke partijen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een email.

    Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens om een bezorgafspraak te kunnen maken. U dient altijd zelf contact op te nemen voor de definitieve afleverdag.

    Babyhuis Casita hanteert vier verschillende vormen van afleveren

    1. Verzending door PostNL
    2. De Babyhuis Casita Bezorgservice
    3. Via een Extern transport bedrijf
    4. Af te halen op afhaalpunten van PostNL*

    Verzending met PostNL
    U ontvangt meestal aan het einde van de werkdag een e-mail met een track and trace nummer, zodat u uw pakket kunt volgen. Mocht u de levering willen wijzigen kan dit middels de link die u heeft ontvangen in de e-mail. Voordat deze optie beschikbaar is moet de postbode eenmaal uw pakketje aan uw adres hebben aangeboden. 

    Verzending Extern Transport Bedrijf
    Bij verzending met het Externe Transport Bedrijf zal conform afspraak de levering plaatsvinden.
    Vanwege het formaat en/of gewicht hiervan, kan uw order niet door Postnl bezorgd worden, maar gebeurt dit door Transmission. Helaas is het niet mogelijk om een voorkeurstijdstip door te geven. 
    De dag van aflevering ontvangt u een track&trace link van Transmission zodra uw bestelling verzonden is. 

    Mocht u toch, om welke redenen dan ook, niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice of TransMission op mail-adres klantenservice@babyhuiscasita.nl of via telefoonnummer: +31 (0)85 76 00 385 (Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00)

    *Meubelen of kinderkamers worden via een extern vervoersbedrijf verscheept i.v.m. de afmetingen van het transport. 

  • Feestdagen

    Feestagen 

    De feestdagen voor 2019 zijn:

    Pasen: 21 en 22 april 2019;
    Koningsdag: 27 april 2019;
    Hemelvaartsdag: 30 mei 2019;
    Pinksteren: 9 en 10 juni 2019;
    Kerst: 25 en 26 december 2019.

    In de periode na feestdag(en) kan het zijn dat de levering bij PostNL wordt vertraagd. Niet alle bestellingen kunnen dan binnen 1-2 werkdagen worden thuisbezorgd. Er is dan sprake van overmacht. Hiervoor kunt u Babyhuis Casita niet verantwoordelijk stellen.